Lista projektów:

Stowarzyszenie Teatr Propozycji DIALOG im. H. Rodkiewicz

Ilość oddanych głosów: 299

Miejsce realizacji

ikona - adres organizacji

ul. Grodzka 3 Koszalin


POGROMCY PLASTIKU

ikona - kwota grantu

grant 30 000 PLN

mapa projektu

Opis wnioskowanego grantu

W celu osiągnięcia zakładanych rezultatów projektu, przy zaangażowaniu aktywnych, kreatywnych, młodych ludzi skupionych wokół Sceny Młodych S.T.P. Dialog, pracujemy nad efektywną strategią jego realizacji. Uzdolniona muzycznie, ruchowo, plastycznie i aktorsko młodzież, będzie czynnie tworzyć kolejne etapy realizacji projektu: I - stworzenie autorskiej muzyki i tekstu, uwzględniających aktualne trendy, niosących jasny i wyraźny przekaz zgodny z założonym celem projektu ( możliwy konkurs na najlepszą realizację), - profesjonalne nagranie dźwiękowe utworu, piosenki, będącej kanwą do realizacji kolejnych działań, - realizacja klipu filmowego z użyciem stworzonej muzyki, obrazującego w przejrzysty sposób główny przekaz projektu POGROMCY PLASTIKU i wskazujący na wzorce zachowań w celu ochrony środowiska, - szeroka akcja reklamowo-informacyjna kierująca do profilu FB oraz kanału na YOUTUBE w celu popularyzacji i ogólnej dostępności przekazu, - reklama w mediach społecznościowych i na YouTube zwiększająca oglądalność przekazu przed sezonem letnim, - włączenie do promowania projektu lokalnych rozgłośni radiowych i informacja prasowa, II - stworzenie projektu graficznego do logo POGROMCY PLASTIKU i plakatów/ulotek realizowanego przedsięwzięcia, - druk materiałów promujących proekologiczne zachowania - dystrybucja w szkołach wyższych, - dystrybucja i kolportaż bezpośredni w większych skupiskach turystów, szczególnie w obiektach wypoczynkowych i obiektach samorządów lokalnych,

Cel projektu

Przed nadchodzącym sezonem turystycznym, jako stali mieszkańcy terenów nadmorskich, dostrzegamy zagrożenia ekologiczne związane z napływem bardzo licznej liczby gości. Wiemy doskonale, jak bywają zanieczyszczone bałtyckie plaże, woda, tereny nadmorskie po zakończeniu sezonu letniego. Szczególnie uciążliwe są zanieczyszczenia trudno lub długo ulegające biodegradacji. Głównym zanieczyszczeniem, które stało się plagą okolic nadmorskich jest plastik. Nawet najlepiej działające służby zajmujące się oczyszczaniem terenów turystycznych nie są w stanie zapanować w pełni nad zgubnym wpływem zanieczyszczeń na środowisko. Nasz projekt odwołuje się głównie do pracy nad zmianą świadomości dotyczącej tych zagrożeń i kreowaniu zachowań proekologicznych. Projekt zostanie w większości wykonany przez młodych i skierowany będzie do ludzi młodych jako grupy, która ma największy wpływ na zachowania swoje, swoich rodziców, znajomych, ale również w przyszłości swoich dzieci, którym środowisko pozostawimy w określonym stanie. Projekt wpisuje się we wszystkie działania mające na celu wytworzenie mody na myślenie ekologiczne, piętnujące wszelkie zachowania wpływające na pogarszający się stan otoczenia, w którym przebywamy. Z przesłaniem projektu chcielibyśmy dotrzeć do odbiorców w liczbie 50.000 -100.000 osób w formie klipu filmowego, do studentów w województwie zachodniopomorskim w formie plakatów i ulotek reklamujących akcję i klip, do większych ośrodków wypoczynkowych w pasie nadmorskim w formie ekologicznych posterów informujących o szkodliwym wpływie plastiku na środowisko. W sezonie letnim w naszym województwie gościmy ponad 1 milion turystów !

Opis korzyści

W bezpośrednią realizację projektu będzie zaangażowany ok. 20 osobowy zespół złożony z pełnoletniej młodzieży i członków zarządu S.T.P. Dialog. Zrealizowany klip filmowy dzięki dystrybucji za pośrednictwem mediów społecznościowych i mass mediów, będzie ogólnodostępny. Korzystając z naszego doświadczenia i wsparcia finansowego, jesteśmy w stanie przewidzieć, że jego oglądalność osiągnie w ciągu kwartału ok. 100.000 odtworzeń. Dysponując odpowiednimi środkami możemy przygotować materiał na profesjonalnym poziomie, którego popularność może być jeszcze większa. Ilość studentów w naszym województwie wynosi niemal 40.000 osób. Dotarcie choćby do najważniejszych uczelni w pobliżu pasa nadmorskiego, daje nam potencjalnych odbiorców na poziomie kilkunastu tysięcy. Turyści odwiedzający nasz region w sezonie letnim to kolejne kilkaset tysięcy osób. W realizacji projektu dokładnie mierzalna będzie jedynie ilość odtworzeń / obejrzeń przekazu za pomocą internetu, pozostałe działania mają skłonić odbiorców do zastanowienia, docelowo zmiany dotychczasowych nawyków w sposobie korzystania z opakowań plastikowych, kreowania odpowiednich zachowań i tworzenia mody na odpowiednie postępowanie z dbałością o środowisko naturalne. Podejmując tego typu działanie, nasz region będzie się chlubnie wyróżniał w podejmowaniu działań na rzecz ochrony środowiska, a my, mieszkańcy sezon turystyczny będziemy postrzegać jako istotny dla rozwoju a nie jako żródło problemów z pogarszającym się stanem środowiska, w którym żyjemy na co dzień.

Logo Inicjatywy Logo Inicjatywy

Czy masz ukończone 18 lat?

Strona zawiera materiały dotyczące napojów alkoholowych przeznaczone wyłącznie dla osób pełnoletnich

Producent piwa BOSMAN używa plików cookie w celu zbierania informacji statystycznych na temat odwiedzin serwisu. Jeśli nie wyrażasz zgody na działanie plików cookie, możesz zmienić ustawienia swojej przeglądarki lub opuścić stronę.